czwartek, 6 marca 2014

COŚ Z NICZEGO - Jak zrobić miseczkę na kobiece drobiazgi z wikliny papierowej


Większość swoich kosmetyków trzymam w kosmetyczce jednak poszukiwałam miejsca dla kosmetyków które używam najczęściej by poranne szykowanie trwało krócej.


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

gazety
nożyczki
klej
wykałaczka
bezbarwny lakier akrylowy

Z gazet jakie codziennie czytamy ucięłam paski o szerokości ok 10 cm. Nawinęłam każdy na wykałaczkę i pozostawiam do wyschnięcia. Następnie zrobiłam krzyż z 6 rurek po 3 pionowych i poziomych. Kolejną rurkę zawinęłam wokół dwa razy tak by wszystko przymocować. Rurki z krzyża rozłożyłam a dwoma końcami tej którą zawijałam plotłam wokół jedna nad rurka konstrukcyjna, druga pod nią. Gdy spod był już wystarczająco duży zagięłam rurki ku górze i dalej plotłam. Gdy ścianki miały już wystarczającą wysokość zgięłam je do środka miseczki i wplotłam. Spryskałam bezbarwnym lakierem i pozostawiłam do wyschnięcia. Na drugi dzień mogłam umieścić w miseczce swoje kosmetyki.