wtorek, 15 października 2013

COŚ Z NICZEGO - Jak zrobić szkatułkę na kobiece drobiazgi


Miejsce na kobiecą biżuterię, czy lakiery do paznokci powinno być wyjątkowe. W związku z tym postanowiłam dla moich skarbów również zrobić wyjątkową szkatułkę.


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

  1. pudełko po ryżu
  2. karton
  3. tkanina
  4. klej
  5. nożyk lub nożyczki
  6. wstążka
Górę kartonu, jaki wyciągnęłam z kuchennej szafki przykleiłam a wąski bok wycięłam, tak by powstał otwór. Z innego kartonu wycięłam prostokąt, po bokach zrobiłam wycięcia i przykleiłam do brzegów kartonu.

Następnie z innego elementu wyrysowałam szablony szufladek, wycięłam je i skleiłam. Następnie wszystkie elementy obkleiłam tkaniną.

Na koniec do szufladek dokleiłam zrobione ze wstążki kokardki i umieściłam w szkatułce swoje drobiazgi.  

JEŚLI PODOBA WAM SIĘ POMYSŁ NAMAWIAM DO WYKONANIA GO SAMODZIELNIE

POMOCNA W TYM BĘDZIE ZAMIESZCZONA INSTRUKCJA, KTÓRĄ MOŻECIE SOBIE ŚCIĄGNĄĆ I WYKORZYSTAĆ DO CELÓW PRYWATNYCH

ZACHĘCAM RÓWNIEŻ DO KOMENTOWANIA:)