piątek, 25 października 2013

COŚ Z NICZEGO - Jak zrobić zawieszkę na drzwi "CZAS DLA MAMY"


W dzisiejszym biegu nie mamy zazwyczaj czasu dla siebie... :( Jako matki i żony jesteśmy wieloma osobami w jednym - lekarzem, kucharką, kosmetyczką, fryzjerką, opiekunką, pielęgniarką, nauczycielką, finansistką, dekoratorką, cukiernikiem, dietetyczką, szoferem, masażystką, adwokatem, dentystą itd. 

Poza tym mamy etat 24/7, bez chorobowego i urlopów:))))

Po dojściu do takich wniosków postanowiłam zagospodarować CZAS DLA MAMY:) 

Zawieszka jest idealna by zdobyć choć chwilkę czasu na mały relaksik:)

WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

płyta PCV
nożyk
papiloty
gazeta
klej

W płyty PCV wycięłam prostokąt, w którym zrobiłam również otwory. Z gazet wycięłam literki i nakleiłam je na płytę.

Z papilotów, których już dawno nie używam wycięłam kwiatki i nakleiłam je po bokach zawieszki. Dołączyłam jeszcze kolorowy sznurek i już mogłam wieczorem zarezerwować dla siebie parę chwil.