sobota, 26 października 2013

COŚ Z NICZEGO - Jak zrobić plecak z misia

Potrzebowałam plecak z misiem dla mojej córeczki. Poszukiwałam w sklepach, ale odnajdywałam jedynie takie, jakie już posiada czyli kotki, kaczuszki i inne zwierzątka... ale nie misia. Wróciłam do domu i postanowiłam sama zrobić jej plecak.

Dodatnim wymiarem tego przedsięwzięcia była genialna zabawa z córeczką i jej cudny uśmiech, gdy założyła po raz pierwszy swój nowy plecaczek:)


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

pluszowy miś
materiał
zamek krawiecki
nić i igła
skórzany pasek
Do tego wykorzystałam starego misia, kawałek materiału, zamek i skórzany pasek. Misia rozcięłam w tylnej części między łapkami tworząc półokrąg. Wyciągnęłam większość watoliny która była w środku i wszyłam zamek. Następnie po obu stronach zrobiłam nacięcia na szelki i przyszyłam skórzane paski.

Ostatnim etapem było wszycie materiału na poszewkę. Kawałek materiału złożyłam na pół i wszyłam ze sobą boki tworząc kieszonkę i doszyłam go do zamka. Córka była zachwycona, nie dość, że miała plecak, to jeszcze ze swojego misia

 Efekty oceńcie sami:)