czwartek, 17 października 2013

COŚ Z NICZEGO - Jak zrobić króliczka z ręcznika

Dziś postanowiłam wyczarować coś z ręcznika. Mamy ich przecież w domu dość sporo, a chciałam zrobić jakąś oryginalną ozdobę do łazienki. Udało się:) Króliczek jest bardzo sympatyczny i bardzo prosty do wykonania. 

Może spróbujecie sami taki wykonać? 

Serdecznie polecam

WYKORZYSTANE MATERIAŁY:
1 średni kwadratowy ręcznik
wstążka
bransoletka
2 sztuczne kwiatki 
kamyki ozdobne
szpilki
Poszukiwałam jakiejś ozdoby do mojej łazienki. Zrobiłam króliczka z ręcznika - wyszedł rewelacyjny. Kwadratowy ręcznik zwinęłam w rulon i złożyłam na pół.

W dwóch miejscach związałam wstążką, tak by powstał brzuszek i pyszczek króliczka. Między pyszczek a brzuszek umieściłam bransoletkę. Z wstążki ucięłam 3 kawałki podobnej wielkości i przymocowałam je do pyszczka, Dokleiłam ozdobny kamień jako nosek.

Czarne ozdobne kamyki zawiesiłam na szpilkach, by wykonać oczka. Za pomocą szpilek przymocowałam sztuczne kwiatki (jeden koło uszu, drugi w powstałym otworze na brzuszku). Króliczka postawiłam w honorowym miejscu.

JEŚLI PODOBA WAM SIĘ POMYSŁ NAMAWIAM DO WYKONANIA GO SAMODZIELNIE

POMOCNA W TYM BĘDZIE ZAMIESZCZONA INSTRUKCJA, KTÓRĄ MOŻECIE SOBIE ŚCIĄGNĄĆ I WYKORZYSTAĆ DO CELÓW PRYWATNYCH

ZACHĘCAM RÓWNIEŻ DO KOMENTOWANIA:)